Gra pamięciowa dla dzieci Fantazja, Janod, 50 kart w zestawie, od 6 lat

Wysyłka w 24h!

Cena: 35,00 zł
Dostępność: 1 szt.
LUB
Producent:
Poleć:
Opis

Gra pamięciowa dla dzieci Fantazja - kreatywna zabawa na wymyślanie baśniowych historii

Fantazja to pasjonująca gra pamięciowa od firmy Janod, w której może brać udział nawet pięcioro dzieci. W zestawie znajduje się 50 kart, w tym:

  • 40 kart z postaciami lub elementami fantazyjnego świata (w miotła czarownicy, wilk, żaba, znak skarbu, zaczarowany flet),

  • 5 kart z jokerem,

  • 5 kart, które oznaczają zakończenie historii.

Gra w Fantazję polega na wymyślaniu jak najdłuższej historii. Każda kolejna osoba powtarza opowieść od początku uzupełniając ją o nowy wątek na podstawie wylosowanej przez siebie karty.

Najważniejsze informacje o produkcie:

  • Ilość elementów: 50 kart,

  • Materiał: karton,

  • Ilość graczy: 2-5,

  • Czas rozgrywki: 30 minut,

  • Rekomendowany wiek: 6 - 12 lat.

Fantazja to gra, która rozwija wyobraźnię, pomaga poznawać nowe słownictwo, a przy tym uczy strategicznego myślenia. Świetnie będą się nią bawić zarówno dzieci od 6 roku życia, jak i dorośli.

Cel gry

Ułożenie jak najdłuższej historii

Jak przygotować się do gry?

Aby rozpocząć rozgrywkę rozdaj każdemu z uczestników po 3, 5 lub 7 kart z ilustracjami (im więcej graczy, tym mniej), a także po 1 karcie z jokerem i “końcem historii”.

Jakie są zasady gry - instrukcja gry Fantazja:

  1. Układamy na stole jedną z kartą ilustracją do góry. Od niej zaczynamy snuć opowieść. Każdy z graczy proponuje własny początek historii i zaczyna ten, którego początek jest zdaniem uczestników najciekawszy. Jeśli nie udało się wyłonić takiej osoby, opowieść zaczyna najstarszy z uczestników.

  2. Kolejni gracze kontynuują historię powtarzając opowieść od początku i uzupełniając ją wątkiem stworzonym na bazie wylosowanej karty przez poprzednika. Karty układamy obok karty początkowej. Gracze nie muszą używać tych samych słów do opowiadania historii.

  3. Jeśli gracz nie pamięta początku historii lub nie ma pomysłu na nowy wątek, wówczas może skorzystać z Czerwonego jokera. Wówczas gracz omija kolejkę, a obowiązek kontynuacji historii spada na następnego gracza. Karty można użyć tylko raz.

  4. Jeśli gracz chce zakończyć historię, może to zrobić wykładając na stół niebieską kartę oznaczającą koniec opowieści. Wtedy następna osoba zaczyna nową historię, a wykorzystane jokery wracają do puli.

  5. Gra kończy się w momencie, kiedy wszystkie karty z ilustracjami zostaną użyte w opowieści.

Informacje dodatkowe
SKU J02753
Płeć dziecka Chłopiec, Dziewczynka
Wiek (min) 6+
Wiek (max) Nie
Przedział wiekowy Nie
opcja kup
Recenzje