Gra strategiczna dla dzieci Wyścig na farmie, 57 elementów, Janod, od 4 lat

Wysyłka w 24h!

Cena: Special Price 24,50 zł

Cena: Normalna cena: 35,00 zł

Dostępność: 4 szt.
LUB
Producent:
Poleć:
Opis

Gra strategiczna dla dzieci Wyścig na farmie - weź udział i zdobądź jak najwięcej kotylionów

Wyścig na farmie to pasjonująca gra strategiczna dla dzieci, w której celem jest zdobycie jak największej liczby nagród - kotylionów. Aby to jednak robić należy pozbyć się wszystkich kart w ręku.

Zestaw do gry tworzą:

  • 56 kart z różnymi gatunkami zwierząt na farmie (konie, krowy, świnie, owce, psy, króliki, pisklęta i robaki),

  • Tabliczka,

  • 6 nagród w kształcie kotylionów.

Gra zręcznościowa Wyścig na farmie ćwiczy umiejętność strategicznego myślenia, a także szybkość reakcji. Zapakowana w estetyczne pudełko, idealnie nadaje się na prezent.

Najważniejsze informacje o produkcie:

  • Ilość elementów: 57,

  • Liczba graczy: 2 - 7,

  • Materiał: karton,

  • Rekomendowany wiek: 4 - 8 lat,

  • Czas rozgrywki: 15 minut.

Cel gry

Zdobycie jak największej liczby nagród - kotylionów, poprzez pozbycie się kart z ręki w rundzie.

Jak przygotować się do gry?

Potasuj karty, a następnie rozdaj je po równo wszystkim graczom. Tabliczkę dołączoną do zestawu ułóż na stole w widocznym dla wszystkich graczy miejscu.

Jakie są zasady gry - instrukcja gry Wyścig na farmie

  1. Aby rozpocząć grę, każdy z graczy po kolei naśladuje konia. Ten kto zrobi to najlepiej, rozpoczyna rozgrywkę.

  2. Gracze mają za zadanie ułożyć karty przedstawiające zwierzęta w kolejności widocznej na tablicy - od najmniejszego do największego. Pierwszy gracz zaczyna od ułożenia ciągu na bazie kart, które ma w ręku (np. robak - królik - pies) pamiętając na zasadzie od najmniejszego do największego zwierzęcia.

  3. Kolejny gracz dołącza owcę, a następnie następne większe zwierzę w kolejności (jeśli je posiada). Jeśli gracz nie posiada karty z owcą, traci kolej na rzecz następnego przeciwnika.

  4. Kolejka kończy się, gdy ciąg zostanie ułożony w całości lub jeśli żaden gracz nie dysponuje większym zwierzęciem. W takiej sytuacji gracz, który położył ostatnie największe zwierzę kończy kolejkę i rozpoczyna następną.

  5. Niektóre zwierzęta na karcie posiadają dzwoneczek. Jeśli taka karta pojawi się na stole, gracze muszą ją jak najszybciej dotknąć. Kto zrobi to jako pierwszy, oddaje tę kartę ostatniej osoba, która zareagowała. Jeśli jednak gracz dotknie karty, na której zwierzę nie ma dzwoneczka, musi ją zabrać.

Informacje dodatkowe
SKU J02758
Płeć dziecka Chłopiec, Dziewczynka
Wiek (min) 4+
Wiek (max) Nie
Przedział wiekowy Nie
opcja kup
Recenzje